Ana içeriğe atla

Dökülen Saçlarımı Yeniden Çıkardım



Merhaba Yeni Çıkan Saçlar

Dökülen Saçlarımı Yeniden Çıkardım

Daha önceleri saç dökülme konusunda bahsetmiştim. Saç dökülmeme çare aramış, işime yarayan bir yöntemi bulmuştum. Ancak şimdi yeni bir sorun vardı. Dökülen saçların yerine yenisini nasıl çıkartacağım?

Bunu birkaç yıl önce bir kuaförden duymuştum. Ama denemedim. Artık son çare bir şeyler yapmak için denemek istedim. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Ve aşırı derecede memnunum. Daha önce yapmadığım içinse baya pişmanım.

Bu yöntemi deneyenler olmuş, aklında soru kalanlar olmuş. Bende denemeden önce bir araştırdığımda baya tedirgin olmuştum. Ama artık başka şansım da pek yoktu. O kadar çok şey denedim ki saç çıkartmak için. İnternette övülen
 lüks markalarında bir işe yaramadığını çok net gördüm açıkçası.

En çok dökülen bölgem alnımın yanındaydı. Baya açılmış, saç bile toplayamayacak hale gelmiştim. Moral bozukluğu yüzünden oralar boş boş görününce sinir oluyordum.  Son 5 yıldır kahkül kullanmama rağmen artık kullanamaz hale geldim, o kadar seyrekti ki zaten hiç hoş durmuyordu.

Saç Çıkarmak İçin Doğum Kontrol Hapı

Evet denediğim yöntem bu ve şimdi çok gür saçlarım var. Yeniden kahküllerim de var hemde. Bahsettiğim boş olan yanlar doldu. 1 ayın sonunda ki memnuniyetimi yazmazsam olmazdı. Hem denemeye cesareti olmayan varsa tamamen denemiş birinden duymak işlerine yarayacaktır diye düşünüyorum.

Malzemeler:
1 adet 0,5 L pet şişe
Herhangi bitkisel olmayan bir şampuan
4-5 adet aspirin
2 adet E vitamini ampül
1 Çay bardağı su
8-9 adet doğum kontrol hapı. (cyclo progynova kullandım.)

Malzemelerimiz bu kadar. Hazırlanışıda oldukça basit. Pet şişeye yarısına kadar şampuanı katıyoruz. Şampuanı seyreltmek içinde suyu ekliyoruz. Aspirini ve doğum kontrol hapını havanda toz haline getirdikten sonra şampuana ekliyoruz ve en sonda E vitaminini ilave ediyoruz. Şişeyi iyice çalkaladıktan şampuanımız hazır. Her kullanımda şişeyi çalkalamalısınız. İstediğiniz sıklıkta kullanabilirsiniz. Ancak vücudunuza bu şampuanın temasını en aza indirmenizde fayda var. Ne olur ne olmaz vücutta tüylenme yapabilir. Bende yapmadı. Bir de şampuanlayınca birkaç dakika kafanızda bekletmeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlayabilir.

Not: Kişisel bir tavsiyedir. Tamamen denenmiş ve tecrübe edilmiştir.


Yorumlar

  1. saç çıkaran binox var kullanıyorum 3. ayda bayağı çıkardı bakalım tekrar dökülmezse buraya yazarım admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten bu doğum konturul hap yeniden saç çıkarırım yani bana bilgi verbilrmisinz

      Sil
  2. Binox gerçekten çıkarıyor doğal bir şampuan serum bence d kontrol hapı frlsn uzak durun binox kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkı Zorlu23 Ocak 2022 00:42

      Senin yorumunu görüp aldım 4 ay oldu benimde kel kafam artık saç yığını ile dolu merak ettiğim ne içeriyor da böyle etkili binox serum

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Neyle Yaşar? / Mum

"'Göze göz, dişe diş' dendiğini duydunuz. Ama ben size diyorum ki, kötüye karşı direnmeyin." (Matta, 5:38-39. baplar) “Bu olay derebeylik zamanlarında yaşandı. Her türden derebeyi vardı o zamanlar. Tanrı ve ölüm korkusu olan, insana merhamet etmeyi bilenler de vardı, hatırlamaya bile değmeyecek, köpek gibi olanlar da. Fakat en kötüleri, çamurun içinden çıkmasına rağmen prens olmuş gibi davranan, toprak köleleri arasından yükselip amir olanlardı! Herkes en çok onlardan çekiyordu.”  Diyerek başlıyor  hikaye. Köylülere eziyet eden bir kâhyayı anlatıyor. Burada ana karakter “kötü” bir insan. Kötülüğü ise hırsından geliyor. Yükselerek bir köye kâhya olmuştur. Ancak köylülere eziyet etmektedir. Kraldan çok kralcılık taslıyor diyebiliriz. “Kâhya eline gücü geçirir geçirmez köylülerin tepesine bindi. Onun da bir ailesi –karısı ve evli iki kızı- vardı, epey de para biriktirmişti: Günaha girmeden, rahatça yaşayıp gidebilirdi, ama hırs dolu olduğun

İnsana Ne Kadar Toprak Lazım / İnsan Neyle Yaşar?

Bu öyküyü çok küçükken okumuştum. Yıllar geçtikten sonra tekrar okuduğumda bu kadar hafızamda yer etmiş olmasına şaşırmıştım. Öykünün tümünü hatırlıyordum. Öyküyü yeniden okuduğumda çok etkilendim. Büyük ihtimalle küçükken okuduğumda da bu denli etkilenmiştim. İnsanın aç gözlülüğü belki bu kadar açık, nazik ve zekice anlatılabilirdi. Aza kanaat etmeli. Aslında bundan bir 10 yıl önce kendi çevremde de bu böyleydi. Herkes her şeyi paylaşır, herkes halinden memnundu. Kimse daha fazlasını aç gözlülük ve ya göstermek için istemezdi. Kendi hayatını ileri taşımak herkesin hayalidir. Benimde öyle ancak, bu hırsla ve aç gözlülük yüzünden olmamalı. Bilinçlice eldekilerin keyfini çıkarırken gelmeli daha fazlası. Böyle olursa eğer hayatın tadının daha iyi çıkacağını düşünüyorum. Hep daha fazlasını isterken, ömür bitiyor bir hiçlik içinde. Özellik son zamanlar da, artık hemen hemen herkes halinden şikayetçi. Herkes daha fazlasını istiyor ama kimse daha fazlasının ne olduğunu bilmiyor. Çü

En Ünlü Güney Koreli Erkek Artistler Doğum Tarihleri, Burçları ve Dizileri

      Konumuz Kore olunca aklımıza ilk gelen diziler ve oyuncular oluyor. Erkekleri yakışıklılığı ile kızları sevimliliğiyle gözlerimize adeta şölen yaşatıyor. Benim de boş zamanlarıma ve uyku tutmayan gecelerime sık sık eşlik ediyor Koreli yapımlar. Bir dizi bitti mi hemen oyunculara ilgim yöneliyor ve tabi ki ilk olarak doğum tarihleri sonrasında da burçları merakımı cezbediyor. Bunun için en beğendiğim oyuncuların doğum tarihleri, burçları ve en popüler dizilerini hem kendim için hem de sizler için bir liste halinde hazırladım.  😍 En Ünlü Güney Koreli Artistler Doğum Tarihleri, Burçları ve Dizileri Listesi; Ji Chang Wook: 5 Temmuz 1987 ve Yengeç Burcu Dizi Önerisi: The K2, Healer           Lee Jong Suk: 14 Eylül 1989 ve Başak Burcu Dizi Önerisi: W, Pinocchio, Doktor Stranger ·          Park Hae Jin: 1 Mayıs 1983 ve Boğa Burcu Dizi Önerisi: Bad Guys, Man x Man Kim Woo Bin: 16 Temmuz 1989 ve Yengeç Burcu Dizi Önerisi: The Heirs,